I can be your hero ✩

någon slumpbild
Hejsan allesammans! Statisktiken är inte den bästa tycker jag.. Vill ha fler läsare!? Länkbyte, deal eller vad som helst någon? Men aja.. Det går upp & ner beroende på hur mycket jag bloggar! :)
Idag ska jag, mamma och min syster åka till Ängelholm för att kolla på min brors & hans bliviande sambos, nya lägenhet. Det ska tydligen vara en så himlans fin lägenhet så det kommer bli spännande.
Sen så fortsätter vi packa och planera för fullt här hemma. Vill också säga att Wilma & Mimmi kommer att gästblogga på bloggen min. Så sluta inte kolla bloggen! KRAM
 


Glöm nu inte att hålla igång på semestern. Det duger inte att bara sola och äta glass :)

2012-07-19 | 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback