inget internet = inget bloggande.. ✩

känns som om det var igår du var så här liten!
Hej! Förlåt för kass bloggning men min dator har av någon konstig anledning inget internet. Den kommer alltså inte åt det trådlösta nätverket.. Suck säger jag bara! Idag har jag & mamma varit i Råådalen och gått med hundarna, mycket skön runda! Efter det åkte vi & åt lunch på Ikea, fast nej det blev Väla för att det var sådana köer inne på Ikea. Träffade Amelie & Paul inne på Väla så vi gick inne där med dom lite. Köpte ett par jeans shorts. Snygga! Ha det bra sålänge, kram!


Guuuud vilken liten sötnos... snart är jag där!!!! ;)
Saknar dig! Vi får träffas snart?

Svar: Saknar dig också , absolut! ;D
None None

2012-07-11 | 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback