DRY MY SOUL ✩

Hejsan. Idag har jag mest varit hemma. Ibland orkar man liksom inte hitta på något speciellt.
Så gjorde lite på mitt sommarjobb, var ute med hundarna, spelat sims osv. Känner att jag fått lite nyttigt gjort också. Mycket bättre väder ute, ungefär 18 grader? Jämfört med vad det har varit de senaste dagarna så är det strålande! Typsiskt svenskt att tänka så. Imorgon blir det lite att göra, mamma & jag ska åka till Väla och se om vi hittar något på den fantastiska rean, haha! Sen ska vi fixa nya pass. Undra varför det är så att man blir så himlans ful på dessa pass. Man ser ut som en levande lik!? Aja.. Det hör väl till antar jag.
/emma


Hej! Missa inte att jag varje vecka länkar en blogg! Så klicka på länken och anmäl dig till veckans blogg :)
http://iidasofiaa.blogg.se/2012/june/i-wont-be-coming-home-tonight.html

Ha det bra, och hoppas du vill vara med! :)

2012-06-26 | 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback