Trying to forget somone you love is like trying to remember someone you never met ✩

Godmorgon! Störtande regn ute, uppehåll just nu men innan, herregud säger jag bara! Vaknade vid 10 idag.
Gillar inte att sova längre än till 10, det känns liksom som om dagen blir så himlans kort. Går dagen gick ultra snabb just för att jag vaknade vid 12... Idag kommer mormor och morfar hit. Roligt roligt!
Skriver mer under dagen.
 
 


Gillar du att fotografera?
Då tycker jag du ska besöka min blogg där jag precis startat upp en fototävling, med temat sommar! Mer info och regler hittar du i länken nedanför här, skulle vara riktigt roligt om du ville vara med! Kram! :)

http://lifeisgreen.bloggplatsen.se/2012/06/23/8133064-fototavling/

2012-06-23 | 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback