Herregud vad jag saknar.

Det var ett tag sen jag bloggade. Det har varit fullt upp rent ut sagt!
Det var i måndags jag boggade sist. Hmm.. vad har hänt?
Jo! I tisdags var jag och kollade på när mina duktiga klasskompisar hade konsert. Mycket bra spelade dom!
Finns en liten saknad hos mig att stå på scen, om jag ska vara ärlig!  
I onsdags tränade jag som vanlligt, styrka och bollövningar.
Och sen kommer tosdagen, då det mest roliga jag varit med om kom! STAR FOR LIFE! Man sjunger i en "kör" bakom kändisar, som The moniker, Sherly Klamp. Konsert-pengarna går till barn i Afrika!
& nu igår var jag och tränade, efter det var disco som gällde. Höll ett disco för 3:an, 4:an & 5:an
SÅ ROLIGT!!
/Emma
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback